اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

«داستان و شعر» به بررسی اشعار محمد بن راشد می پردازد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، کتابخانه محمد بن راشد در چارچوب چشم انداز خود برای ارتقای صحنه و نهضت ادبی و فرهنگی، پنجشنبه 11 ژوئیه ساعت هفت شب میزبان یک شب شعر و ادب برجسته با عنوان «قصه و شعر» خواهد بود.

این شب بی نظیر شامل خوانش های ادبی و اشعار منتخب اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، خداوند او را حفظ کند، برای ایجاد یک تجربه هنری غنی که ترکیبی از میراث و معاصر و نکات برجسته است.

در سفری جذاب موسیقایی و ادبی بین دنیای خلاقیت و تفکر، در این شب بخش‌هایی از شعر خوانی با نوای ساز رباب و اجرای برخی اشعار توسط اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم ارائه می‌شود. ، که احساسات و ایده ها را در سبک هنری شگفت انگیز با آهنگ های موسیقی تجسم می بخشد.

رویداد «داستان و شعر» با هدف ارتقای فرهنگ ادبی و هنری از طریق فراهم کردن بستری برای شاعران و نویسندگان برای بیان خلاقیت‌های خود برگزار می‌شود. این فرصتی است برای گرد هم آوردن دوستداران ادبیات، هنر و استعدادهای محلی برای تقویت پیوندهای اجتماعی و تشویق نوآوری های ادبی، علاوه بر گسترش آگاهی فرهنگی و تحریک ارتباط و تعامل بین شرکت کنندگان و عموم.

این شب در چارچوب چشم انداز و استراتژی کتابخانه محمد بن راشد، برای حفظ ادبیات، فرهنگ و میراث عرب، زبان عربی، و برای اطمینان از غنی سازی آن، نویسندگان، نویسندگان و پدیدآورندگان را تشویق می کند تا تولیدات فکری را در این کتابخانه زبان عربی را تقویت کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا